NOTA! Acest site folosește cookies.

Continuarea navigarii inseamna acceptul. Learn more

I understand

Va multumim ca vizitati website-ul nostru. Speram ca veti fi incantati sa aflati mai multe despre TomiStyle, precum si despre pagina noastra.
Dorim sa va informam ca TomiStyle este in curs de inregistrare ca si Operator de date cu caracter personal.

Prin aceasta “Politica de confidentialitate” ne angajam sa furnizam utilizatorilor informatii clare si complete despre datele pe care le colectam prin intermediul domeniului web www.TomiStyle.ro si despre modul in care aceste date sunt stocate si folosite de catre compania noastra, dar si de catre partenerii nostri (retele de publicitate). “Politica de confidentialitate” explica, de asemenea, modul in care utilizatorul poate gestiona preferintele legate de navigarea pe Internet si politica de cookies.
TomiStyle respecta dreptul la intimitate al persoanelor care viziteaza site-ul nostru si comunica cu noi pe cale electronica. Am dezvoltat astfel aceasta “Politica de confidentialite” cu scopul de a va informa asupra modului in care www.TomiStyle.ro colecteaza, foloseste si proceseaza informatiile cu caracter personal.
Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu practicile descrise in aceasta “Politica de Confidentialitate”. Daca nu sunteti de acord cu aceasta politica de confidentialitate, va rugam sa nu utilizati acest site. Ne rezervam dreptul de a face modificari la aceasta politica de confidentialitate in orice moment. Orice modificari vor fi postate in aceasta politica de confidentialitate, iar modificarile se vor aplica pentru activitati si informatii colectate ulterior publicarii. Va incurajam sa revedeti periodic aceasta politica de confidentialitate pentru a va asigura ca sunteti informati cu privire la orice schimbari si la modul in care informatiile pot fi utilizate.
Informatii colectate de www.TomiStyle.ro
Pentru a realiza campanii publicitare mai apropiate de interesele dumneavoastra prin intermediul unor terte parti, in speta reteaua de publicitate Google, colectam o adresa IP, paginile web vizitate, data si ora la care au fost vizualizate, cat si interactiunea cu continutul de pe acest domeniu web, respectiv www.TomiStyle.ro Tehnologiile folosite pentru a colecta aceste date sunt cookies.
Ce sunt cookie-urile?
Un “Internet Cookie” (termen cunoscut si ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” sau pur si simplu“cookie”) este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza Internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de către un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard-disk-ul utilizatorului). Un cookie este format din 2 parti: numele si continutul sau valoarea cookie-ului. Mai mult, durata de existenta a unui cookie este determinata; tehnic, doar webserverul care a trimis cookie-ul il poate accesa din nou in momentul in care un utilizator se intoarce pe website-ul asociat webserverului. Datorita cookie-urilor, site-ul retine, pe o perioada de timp, actiunile si preferintele dumneavoastra (login, limba, dimensiunea caracterelor si alte preferinte de afisare). Astfel nu mai trebuie sa le reintroduceti ori de cate ori reveniti la site sau navigati de pe o pagina pe alta.
Cum si de ce folosim cookie-uri?
Folosim cookies pentru a imbunatati utilizarea si functionalitatea site-urilor noastre si pentru a intelege mai bine modul in care vizitatorii utilizeaza aceste site-uri, precum si serviciile oferite de catre acestea. Stocarea de cookies pe calculatorul dumneavoastra ne ofera o modalitate usoara si convenabila pentru a personaliza sau a imbunatati experienta dumneavoastra pe site-urile noastre si pentru a face urmatoarea vizita mai placuta.
Cum pot opri cookie-urile?
Utilizatorii isi pot configura browserul sa respinga fisierele cookie. Dezactivarea si refuzul de a primi cookie-uri pot face anumite sectiuni sau pagini ale site-ului impracticabile sau dificil de vizitat si folosit. Mai multe informatii despre cookie-uri puteti gasi pe site-ul www.allaboutcookies.org sau http://www.youronlinechoices.com/ro.

Ce tipuri de Cookie-uri sunt folosite?
In urmatorul tabel gasiti clasificarea si descrierea Cookie-uri folosite pe site-ul www.TomiStyle.ro:

 

Utilizam aceste informatii descrise mai sus si pentru a personaliza mai bine tipul de publicitate pe care un utilizator l-ar putea vedea pe alte domenii web. De asemenea, colectam date anonime din cookies, in scopul de a identifica cat mai multe segmente de public, lucru care ii permite retelei de publicitate Google sa selectioneze cat mai relevant audienta online.
E-mail marketing
In urma rezervarilor pe care vizitatorii le fac pe site-ul nostru prin modulul de rezervari, dar si prin intermediul tuturor formularelor de pe site, www.TomiStyle.ro colecteaza adresele de email, insa le pastreaza confidentialitatea, cu scopul de a va trimite newslettere despre noutati si oferte, oferind in acelasi timp optiunea de dezabonare prin intermediul fiecarui newsletter. Va asiguram ca adresele de email folosite de dumneavoastra pe site nu vor fi instrainate catre terte parti.
Daca TomiStyle a obţinut in mod direct adresa de posta electronica a unui client, cu ocazia vanzarii catre acesta a unui produs sau serviciu, in conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001, TomiStyle poate utiliza adresa respectiva, in scopul efectuarii de comunicari comerciale referitoare la produse sau servicii similare, cu condiţia de a oferi in mod clar si expres clientilor posibilitatea de a se opune printr-un mijloc simplu si gratuit unei asemenea utilizari, atat la obtinerea adresei de posta electronica, cat si cu ocazia fiecarui mesaj, in cazul in care clientul nu s-a opus initial. Fiecare e-mail trimis de TomiStyle va da de fiecare data posibilitatea de a refuza in orice moment continuarea primirii unor e-mail-uri cu subiect de marketing.
Pentru orice solicitare sau intrebare privind datele dumneavoastra cu caracter personal, va rugam sa ne contactati prin e-mail la office@tomistyle.ro,  sau prin telefon la 0736 329 753.

follow me on facebook follow me on instagram

Dincolo de evenimentul în sine, Neversea a reuşit să ridice oraşul nostru într-un timp relativ scurt – 3 ani – la un alt nivel. Fie că a fost vorba de chirii, fie de restaurante şi magazine sau de locuri de muncă, oraşul nostru a avut de câştigat. Asta în ciuda celor nemulţumiţi de gălăgia şi deranjul care a venit la pachet cu acest eveniment, care a imobilizat Constanţa în toate cele 4 zile.

Edy Chereji, Head of Marketing and Communication Neversea & Untold

 

Ce a însemnat Neversea la nivel economic? Potrivit declaraţiilor oficiale, impactul financiar asupra orașului, după cele 4 zile de festival a adus 16 milioane de euro, bani care au rămas fix în comunitatea locală. În medie, cei care au ajuns în Constanța pentru cel mai mare festival din Europa, de la malul Mării Negre, au cheltuit 100 de euro pe zi pe cazare, masă și alte cumpărături. Un alt beneficiu uriaş a fost promovarea internaţională, Constanţa fiind pusă pe harta lumii ca locul unde se desfăşoară cel mai mare festival de pe plajă din Europa!

Piaţa chiriilor a explodat în această perioadă, constănţenii scoţând la înaintare casele şi apartamentele aflate în zona Plajei Modern. Şi asta pentru că hotelierii din zonă sunt depăşiţi în această perioadă şi din cauza turiştilor. Aşa că preţurile au fost şi ele pe măsură. Nu a fost loc de tocmeală, astfel că pentru un apartament de 2 camere în apropiere de marea petrecere, festivalierii au scos din buzunar chiar şi 600 Ron pe noapte. Asta în timp ce pentru 3,4 camere au dat chiar şi dublu. Asta înseamnă în mod normal chiria pe o singură lună. Cum tinerii nu pun neapărat preţ pe confort – disracţia e baza – se strâng în găşti şi închiriază fără probleme. Partea şi mai interesantă este că ofertele dispar peste noapte, iar pe site-urile de oferte imobiliare se vorbeşte mai mult în euro. Nu mai spunem de taximetriştii, care au urcat şi ei preţul curselor, că doar o data pe an e festival, şi au profitat la rândul lor de pe urma petrecăreţilor.

 

 

Sponsorii celui mai mare festival de pe plajă din Europa au avut şi ei de câştigat la capitolul expunere. Marii jucători ai pieţei sunt obligaţi să vină în fiecare an cu ceva nou, surprinzător şi creativ, cu acel ceva pe care nu îl regăseşti în mod curent în zona mall-urilor sau pe stradă. Brandurile participante atrag după sine o infuzie de imagine venită din partea publicului tânăr, dornic de expansiune online, dar şi din partea bloggerilor şi influencerilor.

Alţii care au profitat de pe urma turiştilor iubitori de muzică au fost agenţii economici. Prima săptămână este un adevărat boom economic pentru cei care au afaceri în zona peninsulară. Festivalierii veniţi din ţară, dar şi cei din străinătate aleg de multe ori să mănânce în oraş, pentru experienţe culinare specifice, apoi coboară direct pe plajă, în miezul acţiunii. Nu mai spunem de comercianţii din cadrul festivalului, începând cu zona de food şi până la articole vestimentare. 

 

Nu în ultimul rând, ofertele privind locurile de muncă. La ediţia de anul acesta, reprezentanţii Ministerului Apărării Naţionale s-au aflat şi ei în cadrul event-ului, într-o manieră care a prins foarte bine la public. În tot acest timp ei şi-au prezentat oferta job-urilor, recrutând şi prezentând tinerilor avantajele unei cariere militare direct pe nisipul fierbinte de la Modern. Vedeta MApN, DINO, prezent la eveniment, cu un rol extrem de important.

 

 

 

 

 

 

Posted by: TomiStyle

Photo credits: Photo Phantasy

8 iulie 2019

Follow Us

Despre mine

Sunt constănţeancă, am 35 de ani, sunt photo-jurnalist şi, nu în ultimul rând, mamă. Am absolvit Facultatea de Ştiinţe Politice şi Comunicare (Universitatea Andrei Şaguna” din Constanţa) – specializarea Jurnalism/limba engleză – singura unitate de învâţământ de profil acreditată la vremea respectivă şi am în spate un deceniu de mass-media.

Primii paşi în media nu i-am făcut însă în facultate, ci în liceu când – dacă vă mai aduceţi aminte – exista MTC. Aşadar am colaborat cu prima televiziune din ţară la 16 ani, în calitate de reporter pentru emisiunea Meteo Adolescenţa. Cu toate că îmi plăcea mult pe sticlă”, pasiunea pentru print avea să câştige teren în timpul facultăţii. Atunci am descoperit presa locală prin tabloidele pe care astăzi le cunoaştem cu toţii. O perioadă frumoasă, în care am crescut şi am învăţat foarte mult! O vreme în care articolele se scriau pe agende, pe genunchi, aşteptând ore în şir pe holurile instanţelor sau ale spitalelor. În care stăteai la coadă în redacţie să prinzi un loc la calculator, în care nu existau reţelele de socializare, iar subiectele se căutau pur şi simplu.Şi cu toate astea făceam ştirile să circule...

 Citeste mai mult!

 

TomiStyle Vlog

Va asteptam pe TomiStyle VLOG
Scroll to top